Tags

, , ,


Στο αρχείο pdf που μπορείτε να εντοπίσετε παρακάτω συνοψίζεται το περιεχόμενο διαφόρων αξιόλογων επιστημονικών εργασιών σχετικών με τους Επτά επί Θήβας, γραμμένων κυρίως στην αγγλική και τη γαλλική γλώσσα.

Είναι, νομίζω, αυτονόητο ότι δεν πρόκειται ούτε για τις μοναδικές ούτε κατανάγκην για τις ποιοτικότερες εργασίες που δημοσιεύθηκαν ποτέ με αναφορά σε αυτό το έργο. Όλες τους όμως είναι πολύ χρήσιμες για τη διδασκαλία — αν και, επίσης αυτονόητο, μπορούν απλά να υποβοηθήσουν, όχι να υποκαταστήσουν, τη μελέτη της πρωτότυπης εργασίας.

Slide42

Οι εργασίες που συνοψίζονται στο αρχείο είναι οι ακόλουθες:

  1. Torrance, I. 2007. Aeschylus: Seven Against Thebes. Duckworth Companions to Greek and Roman Tragedy. London: Duckworth. (περ. Α. Πετρίδης)
  2. Rosenmeyer, Τ. 1962.Seven against Thebes. The Tragedy of War’, Arion 1: 48–78. (περ. Κ. Μικελλίδου)
  3. Winnington-Ingram, R. P. 1983. Septem contra Thebas’, στο Studies in Aeschylus. Cambridge: Cambridge University Press, 16–54. (περ. Α. Πετρίδης)
  4. Golden, L. 1964. ‘The Character of Eteocles and the meaning of the Septem’, Classical Philology, 59: 79–89. (περ. Κ. Μικελλίδου)
  5. Bacon, H. 1964. ‘The shield of Eteocles’, Arion 3.3: 27–38 (ανατύπωση στο Oxford Readings in Greek Tragedy, επιμ. E. Segal, Oxford: Oxford University Press, 24–33). (περ. Α. Πετρίδης)
  6. Burnett, A. 1973. ‘Curse and dream in Aeschylus’ Seven’, Greek, Roman and Byzantine Studies 14: 343–68. (περ. Α. Πετρίδης)
  7. Stehle, E. ‘Prayer and curse in Aeschylus’ Seven Against Thebes’, Classical Philology 100.2: 101–22. (περ. Α. Πετρίδης)
  8. Taplin, Ο. 1989. The Stagecraft of Aeschylus: The Dramatic Use of Exits and Entrances in Greek Tragedy. Oxford: Oxford University Press. (περ. Κ. Μικελλίδου)
  9. Delcourt, M. 1932. ‘Le role du choeur dans les Sept devant Thebes’, Antiquité Classique 1: 25–33 (περ. Κ. Μικελλίδου).
  10. Marinis, Α. 2012α. ‘Seeing Sounds: Synaesthesia in the Parodos of Seven Against Thebes’, Logeion 2: 1–34. (περ. Κ. Μικελλίδου)
  11. Marinis, A. 2012β. ‘Dionysiac Metaphor in Aeschylus’ Seven Against Thebes’, Materiali e discussioni 69: 9–44. (περ. Κ. Μικελλίδου)
  12. Άλλες εργασίες

Ευχαριστώ θερμά τη συνάδελφο Κατερίνα Μικελλίδου, η οποία συνέβαλε τα μέγιστα στην παραγωγή του ανά χείρας εκπαιδευτικού υλικού. Η Κατερίνα διδάσκει φέτος μαζί μου τη Θεματική Ενότητα ΕΛΛ 411: Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο Ι (Τραγωδία) στο Πρόγραμμα “Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό” του Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου.

Μπορείτε να κατεβάσετε το αρχείο pdf από δω